24 Οκτωβρίου 2008

Καλὴ ἀρχὴ

Εἴχα κάνει παλαιότερα μία καταχώρηση στό Space, ὅπου ἔλεγα ὅτι ἑτοιμάζονται διευθύνσεις στο Διαδίκτυό που θὰ δέχονται πολυτονικὴ γραφή. Ὁρίστε τὸ πρῶτο δεῖγμα: Στο http://www.histats.com/ ποὺ ἔχει μετρητὲς ἐπισκεψιμότητος, ἡ μηχανὴ δέχεται ἑλληνικὸ τίτλο, τόνους καὶ πνεύματα. Αὐτὸ δεν γίνεται συνήθως στα διάφορα Site, ὅπου οἱ μηχανές δεν δέχονται ἑλληνικοὺς χαρακτῆρες καὶ τόνους.

ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΟΥΜΕ. ΤΙ ΛΕΩ... ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΟΥΜΕ!

Λόγια τὰ ὁποῖα πρέπει να γεμίζουν ὑπερηφάνια τοὺς ἁπανταχοῦ Ἕλληνες.

Τὸ παρακάτω κείμενο εἶναι πραγματικὰ λόγια που ἔχουν κατὰ καιροὺς εἰπωθεὶ για τὴν Ἑλλάδα.
Λόγια τὰ ὁποῖα πρέπει να γεμίζουν ὑπερηφάνια τοὺς ἁπανταχοῦ Ἕλληνες.

Ὁ ἐθνικισμὸς εἶναι μορφὴ ἐνεργείας... λοιπὸν οἱ ἐνεργητικοὶ ἄνθρωποι δεν μπορεὶ παρὰ να εἶναι ἐθνικισταί, εἴτε τὸ ξέρουν εἴτε ὄχι, δεν μπορεὶ παρὰ να ζοὺν ἀνάμεσα στο ἔθνος τους καὶ ἐκεῖ να ξοδεύουν τὴν δύναμίν τους καὶ ἐκεῖ να παίρνουν δύναμη.
Ἴων Δραγούμης

Χρειάστηκε ἡ πτώση τῆς Κωνσταντινουπόλεως, ἡ ἐξορία τῶν γραμμάτων καὶ τῶν χειρογράφων τοῦ Βυζαντίου καὶ ἡ ἀνακάλυψη τῆς τυπογραφίας, δια να κλειδωνισθὴ ἡ νάρκη τὴν ὁποίαν διατηροῦσε προσεκτικὰ ἡ Καθολικὴ Ἐκκλησία. Τὸ πέπλο τῆς ἀγνοίας σχίσθηκε. Μιὰ αὐγὴ ἐγκατεστάθη στην Εὐρώπη.
ΑΝΤΡΕ ΛΕ ΦΕΒΡ

Οὔτε ἡ Ῥωμαικὴ κοσμοκρατορία, οὔτε ἡ θριαμβευτικὴ πορεία τοῦ Χριστιανισμοῦ, τοῦ ὁποίου οἱ κοινότητες ἀπλώνονταν κατὰ τὸ τέλος τῆς ἀρχαιότητος στον εὐρύτατο ἀπὸ τὴν Ἰρλανδία μέχρι τὶς Ἰνδίες χῶρο, οὔτε ἀκόμη ἡ Βυζαντινὴ αὐτοκρατορία καὶ ὁ Ἀραβικὸς πολιτισμὸς θὰ μπορούσαν να δημιουργηθοὺν χωρὶς τὸν Μέγα Ἀλέξανδρο καὶ τὸ κοσμογονικὸ τοῦ ἔργο.
Χ. ΜΠΕΓΚΣΤΟΝ

Σὲ ἐκείνους που σκέπτονταί πως ἡ Ἑλλάδα σήμερα δεν ἔχει καμμία σημασία ἂς μου ἐπιτραπεὶ να πὼ ὅτι δεν θὰ μπορούσαν να κάνουν μεγαλύτερο λάθος. Ἡ σημερινή, ὅπως καὶ ἡ παλιὰ Ἑλλάδα, ἔχει ὑψίστη σημασία για ὁποιονδήποτε ψάχνει να βρεὶ τὸν ἑαυτὸν του.
ΧΕΝΡΙ ΜΙΛΛΕΡ

Ἂν οἱ Ἕλληνες ἀποκτήσουν μόρφωση καὶ ἑνότητα, ἀλίμονο μας.
ΟΥΙΣΤΟΝ ΤΣΩΡΤΣΙΛ

Ὁ Ἑλληνικὸς λαὸς εἶναι ἀτίθασος καὶ γι' αὐτὸ πρέπει να τὸν πλήξουμε βαθειά στὶς πολιτιστικὲς του ῥίζες... Να πλήξουμε τὴν γλῶσσα, τὴν θρησκεία, τὰ πνευματικὰ καὶ ἱστορικὰ του ἀποθέματα...

ΕΝΡΙ ΚΙΣΙΓΚΕΡ

Ὅταν ἡ κοιτίδα τοῦ εὐγενεστέρου πολιτισμοῦ που γνώρισε ἡ ἀνθρωπότης, ἡ χώρα που τῆς ὀφείλομε ὅτι καθιστᾲ τὴν ζωὴν ἀνώτερη καὶ ὡραιοτέρη, ὑφίσταται τέτοια ἐπίθεση, ἡ θέση ὅλων τῶν ἀληθινῶν ἀνθρώπων εἶναι στο πλευρὸ της.
ΜΑΚΕΝΖΙ ΚΙΝΚ Πρωθυπουργὸς Καναδὰ

Ὁ πολιτισμὸς μας περνάει σήμερα κρίσῃ.... κρίσῃ φαινομενικὰ οἰκονομικῇ ἀλλὰ πρωτίστως κρίσσιν πνευματική, κρίσιν πολιτισμοῦ. Δεν ἔχω να προτείνω ἄλλη θεραπεία ἀπὸ τὴν ἐπιστροφὴ στην Ἑλλάδα.
ΡΕΝΕ ΠΟΟΥΞ Γάλλος δημοσιογράφος

Ἡ Ἑλλάδα ἔδωσε τὸ παράδειγμά που καθένας ἀπὸ μας πρέπει να ἀκολουθήσῃ, ὥσπου οἱ σφετεριστὲς τῆς ἐλευθερίας, ὁπουδήποτε τῆς γῆς κι ἂν βρίσκονται, ὑποστοὺν τὴν δίκαιη τιμωρία της.
ΦΡΑΓΚΛΙΝΟΣ ΡΟΥΣΒΕΛΤ Πρόεδρος ΗΠΑ

Ὁ ἀνθρωπισμὸς κατὰ τὸ Ἑλληνικὸ πρότυπο εἶναι ἡ πρώτη ἀξία καὶ ἡ μοναδικὴ ἀρετὴ τοῦ ἀνθρώπου, ποὺ περιλαμβάνει μέσα της ὄλες τις ἄλλες.
K. I. ELBETIUS

Ὁ Δυτικὸς κόσμος ἀνάγει τὴν γεννήσή του στους Ἕλληνες, ποὺ πρῶτοι ἔκαναν τὸ βῆμα ἀπὸ τὰ φυλετικὰ ἤθη στο ἀνθρώπινο φρόνημα.
Κ.ΠΟΠΕΡ

Οἱ Ἕλληνες ἐδημιούργησαν σὲ πολλοὺς τομεῖς διαχρονικὰ πρότυπα, καὶ γι' αὐτὸ θὰ ἔπρεπε να τοὺς θεωρήσῃ κανεὶς ὡς τὸν πνευματικὰ ὑγιέστερο λαὸ τοῦ κόσμου.
ΕΓΚΟΝ ΦΡΙΝΤΕΛ

Ἡ Ἑλλὰς εἶναι τὸ ἐκτυφλωτικὸ φῶς. Με αὐτὴν ὄλες οἱ ἀπορίες λύονται, τὰ σύννεφα διαλύονται.
ΑΛΕΝ ΖΙΠΕΝ Γάλλος πολιτικὸς

Ὅλα τὰ πολιτισμένα ἔθνη εἰς ὅτι ἀφορᾷ τὴν δραστηριότητα τοῦ πνεύματος, εἶναι ἀποικίες τῆς Ἑλλάδος.
ΧΕΝΡΙ ΜΕΧΝ

Χωρὶς Ἑλληνομάθεια δεν ὑπάρχει παιδεία.
ΤΟΛΣΤΟΙ

Εἰς τὴν Βίβλον ὑπάρχουν εἰκόνες, μῦθοι, μιὰ θρησκεία, μόνο που δεν ὑπάρχει σκέψῃ, στοχασμός. Εἶναι οἱ Ἕλληνές που πρῶτοι ἄρχισαν πραγματικὰ να στοχάζονται, οἱ πρῶτοί που δημιούργησαν ἕναν ἐξελιγμένον ἀστικὸν πολιτισμόν.
Χ. Λ. ΜΠΟΡΧΕΚ

Δεν γνώρισα κανέναν που να ἐμπνέη τόσον σεβασμὸ ὄσο οἱ Ἕλληνες φιλόσοφοι.
ΝΙΤΣΕ

Ἂν στην βιβλιοθήκη τοῦ σπιτιοὺ σας δεν ἔχετε τὰ ἔργα τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων συγγραφέων, τότε μένετε σὲ ἕνα σπίτι δίχως φῶς.
ΤΖΩΡΤΖ ΜΠΕΡΝΑΡ ΣΩ

Εἶναι ντροπὴ να λέγονται μορφωμένοι ὅσοι δεν μελετοὺν τοὺς ἀρχαίους Ἕλληνες συγγραφεῖς.
ΡΑΜΠΑΙΛΕ Γάλλος ἱστορικὸς

Αὐτό που χρειάζεται ἡ Δύσῃ σήμερα, εἶναι να ξαναγυρίση στην ἀρχαία Ἑλληνικὴ Γραμματεῖα.
ΡΟΖΕ ΓΚΑΡΩΝΤΥ Φιλόσοφος-συγγραφεὺς

Οἱ Ἕλληνες εἴχαν τὸ χάρισμα να ἀποροῦν γιὰ πράγματά που οἱ ἄλλοι λαοὶ τὰ νόμιζαν αὐτονόητα.
ΒΛΟΥΦΙΛΝΤ

Τὰ μαθηματικὰ ὡς ἐπιστήμη βρήκαν τὸν δρόμο τους εἰς τὸν ἀξιοθαύμαστον λαὸν τῶν Ἑλλήνων. Ἡ διαπίστωση ὅτι οἱ Αἰγύπτιοι δεν εἴχαν ἰδέα τῆς γεωμετρίας ὡς ἐπιστήμης, ἐνισχύεται ἀπὸ τὴν ἄγνοια αὐτῶν ὡς πρὸς τὸν ὑπολογισμὸ τοῦ ὕψους κ.λ.π.
ΚΑΝΤ

Ἂν ἡ διορατικότης τῶν Ἑλλήνων συμβάδιζε μὲ τὴν ἰδιοφυία τοὺς, τότε ἴσως καὶ ἡ βιομηχανικὴ ἐπανάσταση να ἄρχιζε χίλια χρόνια πρὶν ἀπὸ τὸν Κολόμβο. Καὶ στην ἐποχὴ μας τότε δεν θὰ προσπαθούσαμε να περιφερόμαστε ἁπλῶς γύρω ἀπὸ τὴν Σελήνη, ἀλλὰ θὰ εἴχαμε φθάσει καὶ σὲ ἄλλους κοντινοὺς πλανῆτες.
ΑΡΘΟΥΡ ΚΛΑΡΚ

Ὅταν γνωρίσουμε σὲ βάθος τὴν ἀρχαία Ἑλληνικὴ ἐπιστήμη καὶ μελετήσουμε τις προτάσεις της, θὰ μποροῦμε να προχωρήσουμε μὲ μεγαλύτερα βήματα στην κατανόηση τοῦ Σύμπαντος καὶ τῶν μυστικῶν του.
ΤΖΩΡΤΖ ΜΠΗΝΤΛ βραβεῖο Νόμπελ Φυσικῆς

Ὁ κόσμος εἶναι ἡ διαστελλόμενη Ἑλλὰς καὶ ἡ Ἑλλὰς εἶναι ὁ συστελλόμενος κόσμος.
ΒΙΚΤΩΡ ΟΥΓΚΩ

Ἡ Ἑλλὰς καταληφθεῖσα, τὸν ἄγριον νικητῇ κατέκτησε, καὶ τὶς τέχνες εἰσήγαγε εἷς τὸ ἀγροῖκον Λάτιον.
ΟΡΑΤΙΟΣ Ῥωμαῖος ποιητὴς

Εἶμαι ἀπὸ τὴν Σικελία, δηλαδὴ τὴν Μεγάλη Ἑλλάδα καὶ ὑπάρχει ἀκόμη πολὺ ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα στην Σικελία. Τὸ μέτρο, ἡ ἁρμονία καὶ ὁ ῥυθμὸς ζοὺν ἀκόμη. Ἐξ' ἄλλου εἶμαι καὶ ὁ ἴδιος ἐγὼ Ἑλληνικῆς καταγωγῆς. Ναί, ναὶ μὴν ἐκπλήτεσθε. Τὸ οἰκογενειακό μου ὄνομα εἶναι Πυράγγελος. Τὸ Πυραντέλλο δεν εἶναι παρὰ ἡ φωνητικὴ παραφθορὰ τοῦ Πιράτζελο-Πιραντέλλο.
ΛΟΥΙΤΖΙ ΠΙΡΑΝΤΕΛΛΟ

Ἂν δεν ὑπῆρχε ἡ ἀνδρεία καὶ ἡ γενναιοψυχία τῶν Ἑλλήνων, δεν γνωρίζομε ποιὸ θὰ ἤταν τὸ ἀποτέλεσμα τοῦ Β' Παγκοσμίου πολέμου.
ΟΥΙΣΤΟΝ ΤΣΩΡΤΣΙΛ

Ῥίξτε ἕνα βλέμμα στον μικρὸ κατάλογο τῶν ἐθνῶν που ὑπετάχθησαν ὑπὸ τοῦ Ἄξονος ἀπὸ τὸ 1938, καὶ θὰ δῆτε ὅτι ἡ γενναιοψυχία τῶν Ἑλλήνων φωτίζει σὰν ἥλιος ἕναν σκοτεινὸ κόσμο.
ΚΑΝΤΙΤΟΥΣ Ἄγγλος συγγραφεὺς

Κανεὶς δεν τολμοῦσε να προείπῃ, ὅτι οἱ Ἕλληνές που 500 χρόνια π.Χ. εἴχαν ῥίξει στην θάλασσα τοὺς παντοκράτορες Πέρσες, θὰ ἐπαναλάμβαναν κατὰ τὸ 1940 αὐτὸ τὸ κατόρθωμα. Καὶ ὅμως οἱ Ἕλληνες κατέπληξαν τὸν κόσμο μὲ ἕναν νέο Μαραθῶνα.
ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ Γκαβελγκάντε

Πρώτη ἡ Ἑλλὰς μας ἐδίδαξέ πως οἱ ἐλεύθεροι ἄνθρωποι μποροὺν να εἶναι γενναῖοι, καὶ ὅτι καμμιὰ ἧττα δεν εἶναι παντοτινή. Ὁ μικρὸς αὐτὸς λαὸς ἀπεδείχθη ἀντάξιος τῆς ἱστορίας τοῦ.
ΑΛΜΠΕΡΤ ΚΑΜΥ

Ἡ χώρα μας, στην ὁποία τιμᾶται ἰδιαιτέρως ἡ ἀνδρεία, παρακολουθεῖ μὲ θαυμασμὸ τὸν ἀγῶνα τῶν Ἑλλήνων στην Ἀλβανία. Μας συγκινεὶ τόσο πολὺ ὥστε παραμερίζοντας κάθε ἄλλο αἴσθημα φωνάζουμε: ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ.
ΗΜΕΡΑ Ἰαπωνικὴ ἐφημερίδα 7 Δεκεμβρίου 1940.

Ἐπολεμήσατε ἄοπλοι ἐναντίον ἐνόπλων καὶ ἐνικήσατε. Μικροὶ ἐναντίον μεγάλων καὶ ἐπικρατήσατε. Δεν ἤταν δυνατὸν να γίνη ἀλλιῶς γιατὶ εἶσθε Ἕλληνες. Ὡς Ῥώσσοι καὶ ὡς ἄνθρωποι σᾶς εἴμαστε εὐγνώμονες, γιατὶ χάριν στις δικὲς σᾶς θυσίες κερδίσαμεν τὸν ἀπαιτούμενο καιρὸ νὰ προετοιμάσουμε τὴν ἄμυνα μας. Ἕλληνες, σᾶς εὐγνωμονοῦμε.
ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΗΣ ΜΟΣΧΑΣ

Ὁ θαρραλέος ἀγῶνας αὐτοῦ τοῦ λαοῦ τοῦ σχετικὰ μικροῦ ἔθνους, για τὸ δικαίωμα να ζῇ χωρὶς ἐπεμβάσεις ἀπὸ δικτατορικὰ ἔθνη προκαλεῖ σεβασμὸ καὶ θαυμασμὸ ὅλων τῶν λαῶν που ἀγαποὺν τὴν ἐλευθερία.
ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΓΕΡΟΥΣΙΑΣ, 3 Ἀπριλίου 1941

Μετὰ τὴν τελικὴ νίκη καὶ λύτρωση ἡ Ἑλλάδα θὰ πάρη ὅλα ὅσα τῆς ἀνήκουν, καὶ θὰ ζήση ὑπερήφανα καὶ ἡρωικὰ μέσα στους νικητές.
ΟΥΙΝΣΤΟΝ ΤΣΩΡΤΣΙΛ

Ἡ Ἱστορικὴ δικαιοσύνη μου ἐπιβάλει να διατυπώσω ὅτι μεταξὺ τῶν ἐχθρῶν οἱ ὁποῖοι εὐρίσκοντο ἀπένατι ἡμῶν, ὁ Ἕλλην στρατιώτης πρὸ πάντων, ἐπολέμησε μὲ τὸ μεγαλύτερον θάρρος. Παρεδόθη μόνον ὅταν ἡ ἐξακολούθησις τῆς ἀντιστάσεως δεν ἦτο πλέον δυνατὴ καὶ δεν εἶχε πλέον κανέναν λόγο... Ἐπολέμησεν ἐντούτοις τόσον γενναίως ὥστε καὶ οἱ πολέμιοί του δεν δύνανται να τοῦ ἀρνηθοὺν τὴν ἐκτίμησίν των... Οὕτω οἱ αἰχμάλωτοι Ἕλληνες ἀπελύθησαν ἀμέσως, λαμβανομένης ὑπ' ὄψιν τῆς ἡρωικῆς στάσεως τῶν στρατιωτῶν αὐτῶν
Ἀδόλφος Χίτλερ, Ράϊχσταγ 4 Μαΐου 1941

Μέχρι τώρα λέγαμε πως οἱ Ἕλληνες πολεμοῦν σὰν ἥρωες. Ἀπὸ 'δω καὶ στο ἑξῆς θὰ λέμε πως οἱ ἥρωες πολεμοῦν σὰν Ἕλληνες
ΟΥΙΝΣΤΟΝ ΤΣΩΡΤΣΙΛ

Λόγος του Π. Σουκάκου

Κατὰ τήν διάρκεια τοῦ "5ου Εὐρωπαϊκοὺ Συνεδρίου Ὀρθοπεδικής" ποὺ διοργανώθηκε στῇ Ῥόδο, ἔγιναν σημαντικὲς ἀνακοινώσεις για τὸν τομέα τῆς ὀρθοπεδικής. Ὡστόσο, ἰδιαίτερη αἰσθήσῃ στους συνέδρους προκάλεσε ἡ ὁμιλία τοῦ καθηγητῇ Ὀρθοπεδικὴς στο Πανεπιστήμιο τῶν Ἰωαννίνων κ. Παναγιώτη Σουκάκου, ὁ ὁποῖος ἀπευθύνθηκε στο ἀκροατήριό του μιλώντας μὲν ἀγγλικά, χρησιμοποιώντας ὅμως λέξεις που προέρχονται ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ γλῶσσα, μιμούμενος τὸν Ξ. Ζολώτα. Μὲ αὐτὴν τὴν ὁμιλία ὁ κ. Σουκάκος ὑποδέχθηκε τοὺς συνέδρους καὶ παράλληλα ἔδωσε τὸ στίγμα τοῦ συνεδρίου ἐπισημαίνοντας τὰ ἐπιμέρους θέματά που ἀναπτύχθηκαν κατὰ τὶς ἐργασίες. Ἔτσι, ὁ κ. Σουκάκος εἶπε:

«Τhe Ηellenic orthopedic physicians, have synchronized their dynamism and energy with the Εuropean Οrganization of Οrthopedics and Τraumatology, to generate this symbiotic and not ephemeral synthesis of charismatic, academic scholars, and are enthusiastic with the atmosphere of euphoria and analogous ecstasy in Dodecanisa, Rodos.

Οἱ Ἕλληνες ὀρθοπεδικοὶ παθολόγοι, ἔχουν συγχρονίσει τὸν δυναμισμὸ καὶ τὴν ἐνέργεια τοὺς μὲ τὴν Εὐρωπαϊκὴ Ὀργάνωση Ὀρθοπεδικὴς καὶ Τραυματολογίας, για να παραγάγουν αὐτὴν τὴν συμβιωτικὴ καὶ μὴ ἐφήμερη σύνθεση τῶν χαρισματικών, ἀκαδημαϊκῶν μελετητῶν, καὶ εἶναι ἐνθουσιώδεις μὲ τὴν ἀτμόσφαιρα τῆς εὐφορίας καὶ τῆς ἀνάλογου ἐκστάσης στα Δωδεκάνησα, τῆς Ῥόδου.

Rodos is a graphic Ηellenic metropolitan center in the Αegean archipelagos, with myriads of archaeological and historical sites.

Ῥόδος εἶναι ἕνα γραφικὸ ἑλληνικὸ μητροπολιτικὸ κέντρο στο Αἰγαιϊκὸ ἀρχιπελάγος, μὲ μυριάδες ἀρχαιολογικῶν καὶ ἱστορικῶν περιοχῶν.

Rodos is a geographical paradise of cryptic and chimerical icons of idyllic charm, amalgamated with Ηellenic gastronomy of mousaka, souvlaki, ouzo emporia and euphoria of the rhyme and rhythm of bouzouki, Βyzantine and Spanoudakis music.

Ῥόδος εἶναι ἔνας γεωγραφικὸς παράδεισος τῶν αἰνιγματικὼν καὶ χιμαιρικὼν εἰκόνων εἰδυλλιακὴς γοητείας, ποὺ συγχωνεύονται (ἀμάλγαμα=μίγμα) μὲ τὴν ἑλληνικὴ γαστρονομία τοῦ μουσακά, τοῦ σουβλάκι, οὖζο ἐμπόρια καὶ τῆς εὐφορίας τῆς ῥίμας (ἐμμέτρου λόγου) καὶ τοῦ ῥυθμοῦ τοῦ μπουζουκιού, τῆς Βυζαντινῆς καὶ τῆς μουσικῆς τοῦ Σπανουδάκη.

Α plethora of basic and didactic themes in the sphere of orthopedics and traumatology, such as trauma of the musculoskeletal system, arthroscopic and arthroplasty surgery, paediatric orthopedics, poly-trauma, podiatric surgery, carpus and dactylic surgery with traumatic and genetic anomalies, microsurgery, spondylopathies like scoliosis, kyphosis and spondylolithesis, osteoporosis and pharmacologic and prophylactic therapeutic policies will be emphasized.

Μία πληθώρα βασικὼν καὶ διδακτικῶν θεμάτων στην σφαῖρα (στον τομέα) τῆς ὀρθοπεδικὴς καὶ τῆς τραυματολογίας, ὅπως τὸ τραῦμα τοῦ μυο-σκελετικοὺ συστήματος, τῆς ἀρθροσκοπικὴς καὶ ἀρθροπλαστικὴς χειρουργικῆς, τῆς παιδιατρικὴς ὀρθοπεδικής, τοῦ πολύ-τραύματος, τῆς ποδιατρικὴς χειρουργικῆς, τοῦ καρποῦ καὶ τῆς δακτυλικῆς χειρουργικῆς ἐπεμβάσης μὲ τραυματικὲς καὶ γενετικὲς ἀνωμαλίες, μικρο-χειρουργική, σπονδυλοπάθειες ὅπως τὴν σκολίωση, τὴν κύφωση καὶ τὴν σπονδυλο-λίθωση, τὴν ὀστεοπόρωση καὶ τὶς φαρμακολογικὲς καὶ προφυλακτικὲς θεραπευτικὲς πολιτικές, θὰ δοθεὶ ἔμφαση (στην πληθώρα).

Diagnostic methods and etiological therapy of traumatic, non-physiological and pathological syndromes, therapeutic schemes and strategies, will be analyzed and synthesized at this academic symposium on the basis of a democratic climate and with the scope of a non-dogmatic and egocentric dialogue, which Ι prophesize will be an historic phenomenon and paradigm of dynamic synergy and harmony between polyethnic orthopedic physicians of the Εuropean Εpirus.

Διαγνωστικὲς μέθοδοι καὶ αἰτιολογικὴ θεραπεία τῶν τραυματικών, μή-φυσιολογικῶν καὶ παθολογικὼν συνδρομῶν, θεραπευτικὰ σχέδια καὶ στρατηγικές, θὰ ἀναλυθοὺν καὶ θὰ συντεθοὺν (σύνθεσις) σὲ αὐτὸ τὸ ἀκαδημαϊκὸ συμπόσιο στην βάσῃ ἑνὸς δημοκρατικοῦ κλίματος καὶ μὲ τὸ πεδίο ἑνὸς μή-δογματικοῦ καὶ ἐγωκεντρικοὺ διαλόγου, ὁποῖος προφητεύω ὅτι θὰ εἶναι ἕνα ἰστορικὸ φαινόμενο καὶ παράδειγμα τῆς δυναμικῆς συνεργασίας καὶ τῆς ἁρμονίας μεταξὺ τῶν πολυεθνικῶν ὀρθοπεδικὼν παθολόγων τῆς εὐρωπαϊκὴς ἠπείρου.

Τo paraphrase, with the phobia and dilemma of being tautological, let me empasize that the logistics and machinations in this academic symposium, will generate the scheme and type of our harmonic synergy and syndesmosis.

Για να παραφράσω, μὲ τὴν φοβία καὶ τὸ δίλημμα τῆς ὑπάρξῃς ταυτολογική, μὲ ἄφησε να δώσω ἔμφαση στο ὅτι λογιστικὴ καὶ οἱ μηχανορραφίες σὲ αὐτὸ τὸ ἀκαδημαϊκὸ συμπόσιο, θὰ παραγάγουν τὸ σχῆμα καὶ τὸν τύπο ἁρμονικῆς συμπράξῃς καὶ συνδέσμου μας.

Ρragmatically, it is my thesis and not hypothesis that the next phase and programmed orthopedic symposium in Ηelsinki which Ι eulogize will be as dynamic and with colossal kyros, as in Rodos, Ηellas.

Πραγματικά, εἶναι διατριβὴ καὶ ὄχι ὑπόθεσή μού που ἑπόμενη φάσῃ καὶ τὸ προγραμματισμένο ὀρθοπεδικὸ συμπόσιο στο Ἐλσίνκι, τὸ ὁποῖο εὐλογῶ, θὰ εἶναι τόσο δυναμικὸ καὶ μὲ κολοσσιαῖο κῦρος, ὅπως στην Ῥόδο, στην Ἑλλάδα.

Ι apologize for my eulogistic demagogy and if my etymological glossary is based on philosophic or symbolic metaphors and lexical hyperbole, please sympathize with me and Ι apologize for the idiosyncrasy of a zealous Ηellenic, practising orthopaedic physician who is also fanatically enthusiastic about the giant anode of Εuropean propaedutics and academics in orthopedics and traumatology».

Ἀπολογοῦμαι για τὴν εὐλογῇ δημαγωγία μου καὶ ἐὰν τὸ ἐτυμολογικὸ γλωσσάριό μου εἶναι βασισμένο σὲ φιλοσοφικὲς συμβολικὲς μεταφορὲς καὶ τὴν λεξικὴ ὑπερβολή, παρακαλῶ συμπαθῆστε μὲ καὶ ἀπολογοῦμαι για τὴν ἰδιοσυγκρασία ἑνὸς ἐνθουσιώδους Ἕλληνα, ἐν ἐνεργείᾳ (πρακτικού) ὀρθοπεδικοὺ παθολόγου που εἶναι ἐπίσης φανατικὰ ἐνθουσιώδης για τὴν γιγαντιαία ἄνοδο τῆς εὐρωπαϊκὴς πρό-ἐκπαίδευσης καὶ τῶν ἀκαδημαϊκῶν στην ὀρθοπεδικὴ καὶ τὴν τραυματολογία".